Wednesday, September 8, 2010

Raye 1-0

Semua orang sudah memberi ucapan hari raya, aku pun tidak mahu ketinggalan. Nak buat kad raya elektronik sndiri tak sempat, so aku curi2 jer kt en. goggle apedehal...Tapi tak mengapa, niat itu yang penting. Eh tak, yang penting rupa (w.pun rupe aku x seberape nk ensem...eh jelite kot). Sapepon korang kt sini yg sudi jenguk2 blog aku yg x berape nk cun nie aku tetap akan mendoakan korang berbahagia di samping keluarga tercinta sambil menikmati hidangan lemang dan kuih raye... Sebelum anda pulang ke kampung, or maybe ade yg dh smpai kampung....cekidaut nie...

bersempena bulan baek ni...
nak susun 10 jari kaki je
mentak ampon dr ujong rambut sampai ke ujung ibu jari kaki...
x dpt nak hulur 20 jari pasalnye 10 jari tangan tgh taep...
maka nye...
harap dihalalkan segala temakan teminom
tesedak tengumpat tekaco tenakal tejahat tesakai tesengal bagai yeeee
lagiiii....
klau jmpe aku kt jalan tue..halo2 la aku...teett.....

K..amik blik mood skema. Sesungguhnya aku ini manusia biasa walaupun aku memiliki paras rupa. Sebagai manusia biasa, aku tak bisa lari dari kesilapan (ayat klise). Buat peminat-peminat fanatik, (ceh bajet artis), stalker-stalker, serta rakan-rakan alam maya, rakan-rakan fesbuk aku ucapkan terima kasih dan aku minta maaf jika dari hujung rambut sehingga ke hujung lutut jika korang berasa tidak selesa dengan posting2 yang aku tulis di dalam blog. Tanpa aku, siapalah korang. Eh?  . Nanti kalau jiran aku ada buat rumah terbuka, aku pasti akan menjemput korang sekali.

SYG KORANG....MUAAHH...CHUP CHUP

Pade yang balik raye tue, Jangan pandu laju-laju. Memang tak boleh nak pandu laju pun sebab jalan jem. Haa haa. Jangan lupa tutup suis seterika nanti rumah terbakar pula. Kalau was-was tak sure dah tutup suis ke tak, jangan hesitate untuk berpatah balik walaupun korang sudah sampai kampung. Best la korang ada kampung. Huhuhu....

Aku rasa tak perlulah aku nak tulis panjang-panjang, nanti hati korang terasa hiba pula. Akhir kata, aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir tuk korang semua...peace yarr....:D



Nota Noti: " Ati2 di jalanraya...semoga raya tahun ni lebih bermakna tanpa speed trap''

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails